Morgonfriss!

Hej alla! :) 
nu e klockan mitt på dagen men såhär såg jag ut imorse XD

(fortsätt läsa, inlägget är inte slut..!)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
... Det regnar ute... 

regnet det bara öser ner... 
 
 
och ni som gillar att läsa borde läsa "Cirkeln"!  
en jättespännande bok men jag har inte kommit så långt än. Den får hittills 10 p av 10 för den blev spännande redan efter första/andra sidan och spänningen håller i sig än! :D 
eftersom jag inte har kommit så långt så får ni veta vad som står på baksidan ;)

"Engelfors. Vackert namn , risig stad. omgiven av djupa skogar där människor ofta går vilse och försvinner. en natt då månen färgas mystiskt röd förs sex tonårstjejer till den nedlagda folkparken. De har ingenting gemensamt. De vet inte inte hur de kommit dit eller varför de är där, men utan varandra kommer de inte att överleva."
 
baksidan är inte så tilltalande egentligen men den e MYCKET bättre på insidan! :D ♥
 
 
uppföljaren heter "Eld" och den sista boken heter "Nyckeln" och kommer ut nästa år! 
ååh vad jag längtar dit!!! 
.
.
 
jag var i stallet i tisdags och vi hoppade :) jag red på Nelson och han e BÄST på att hoppa! ♥ 
eller ja.. när han inte välter hela hindret såklart.. ;) (han e lite klumpig)
 
jag och nelson på en påskhoppning för några år sen :) visst e jg en bra kyckling? :D
 






ni får ha det så bra så ses vi lite senare idag! :D 

HEJDÅ! 
//Ida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0