något kul...? TÄVLING!!

Jag kollade in här alldeles nyss och insåg hur otroligt tråkigt det är på denna lilla sida egentligen..!?
så jag bestämde mig för att ha en tävling!
(okej okej det är typ hur vanligt som helst men jag har slut på fantasi för tillfället... nån som har nån sådan över?? Annars skulle det komma en kille med fantasi imon eventuellt.. det berodde på när dom fick in nån, det är en hård värld vi lever i...!)
men men... om vi ska komma nånstans med detta inlägget IDAG så skulle jag vilja att dom som klarar denna lilla utmaning skriver rätt svar här i kommentarerna... alla som svarar rätt får en länkning!
(om du inte har en blogg kan du gärna länka vilken sida ni vill. Typ facebook eller nåt? Ja, vilken ni vill!)
Såså Jaja!! Detta blev ju tråkigare än jag trodde! :S

Nu kör vi!!
Gissa rätt och du får en länkning... ehh på lördag säger vi!
Men nu MÅSTE vi köra igång annars lär jag sitta här hela natten!!
...
... Nu!   (vänster: RÄTT  Höger: FEL)

Jag som ÄLSKAR Bumbibjörnarna! ♥

De e bara att börja gissa!!!! Du ska hitta 10 fel!

Ses i skogen! 
///Ida♥

Kommentarer
Postat av: Emelie Stein

1. Manteln e mörkare på den högra bilden.

2. Den randiga tröjan e Grå/svart på den högra bilden.

3. Mamman har en taco hatt på den högra bilden.

4. Det står en sak längst ner i det högra hörnet.

5. Den med grön mössa har gråt öra på den högra bilden.

6. Texten e mkt ljusare på den högra bilden.

7. En smilyes i det högra hörnet.

8. Han långa har skägg på den högra bilden.

2012-05-15 @ 15:00:31
URL: http://Har ingen :P
Postat av: Ebba

1. Mustachen på den blåa björnen.

2. Hatten på mamma björn.

3. Färgen på texten Gummibears.

4. Den lilla kaninen i hörnet.

5. Den randiga tröjan på lilla björnen.

6. Smileysen i hörnet.

7. Armen på den gula björnen.

8. Ett grått öra på björnen med grön mössa.

9. Färgen på manteln på björnen till vänster.

10. Den gröna cirkeln över "i".


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0