Fast jag skulle ju kunna svara på frågestunden...

jo nu e det ju så att det har krånglat en del (MYCKET!!) med mina videoinlägg men huvudsaken e ju att ni får svaren ;) eller??  
.

Men här kommer dom :)
.
.


Postat av: Malin

    1. Vem är din favorithäst på KRS? :) Jag har flera men i ordningen e de 1 Digidoo 2 Winston 3 Nelson 4 Lady 5 Digression  :)
    2. Vad är det bästa med den hästen i så fall? :) obeskrivligt hur mycket jag tycker om dom men dom e snälla och roliga allihopa <3

     

Postat av: Simonneee (:

vilken är din favorithäst på krs? :D <3 Samma som förra frågan

 

Postat av: Ella<3


Vad skulle du göra om du fick en miljon kr?? Antagligen köpa en häst kanske?? XD <3
Vad skulle du göra om du fick fem kr? Köpa en klubba :)
vill du ha häst/ponny? Ja (jag skulle nog vilja ha maxad D-ponny eller liten häst :)
Vill du ha en stor blogg typ som nellieb? Nej det är inte nåt jag har tänkt ;)
Om du kunde skulle du köpa Paijaz till mig då? Kanske det kanske... ;)
Skulle du köpa Winston om du kunde? Kanske :)
Skulle du köpa Digidoo om du kunde?? Jag vill gärna men ja e nog för lång ;)
Vad heter du i mellannamn? Josefin
Vad heter din mamma i mellannamn? Marie
Vad heter Emma i mellannamn?? Marie
Vad heter din pappa i Mellannamn? Bo
Vad heter Anton i mellannnamn?? Peter

 

Postat av: Simonneee (:

har du medryttar häst?
Isf vem
ålder?
Färg?
bästa med den
sämsta med den :D <3

Jag har ingen medryttarhäst just nu, men jag har ju Winston som e min sköthäst på Tisdagar. Han står på KRS. Han e 12 år. Avblekbar skimmel. Han e så go och charmig. Kan va lite sur ibland. ;) <3

 

Postat av: Johanna<3

Sommar/Vinter
Du/Jag
Vitt/Svart beror på vad ;)
Dag/Natt (jag är ju kvällsmänniska men det händer ju mer saker på dan ;)

Varför slutade du rida Figo? För att hans ägares mamma sa att jag hade blitt för lång för han... (Johanna, DU kan den storyn)
Hur länge red du honom? Några månader :)

Sista frågan, varför är jag så bäst? :D (frågadinmamma)

Älskar dig! :*<3  Älskar dig me! <3

 

Postat av: Simonneee (:

Kan du säga till mig när svaren kommer? :D <3 Simone... svaren kommer nu! XD

 

Postat av: ida Garellik in tha haaaaaaaaaaaaaaaaaaous<3

vem är din bästa vän? Jag har många bästa vänner men den jag har känt längst är Johanna (som bloggade här för ett tag sen när jag var i fjällen) och vi har varit bästisar sen vi träffades första gången. Det var 8 år sen :') <3
Hur länge har du ridit? 6 år (tror jag)

Puss på dej finaste idaaa <3 Puss på DEJ finaste Ida!! <3

 

Postat av: Selina

Hur ofta kollar du in blogg? <3 så ofta jag kommer ihåg ;) XD

 

Postat av:

Vad är ditt besöks rekord? (Host!!) 36

 

Postat av: Simonneee (:

hur många besökare brukar du ha per dag? <3 ??????!!! Runt 10 kanske????




SÅ!! det var äntligen svaren då då! :D

Hoppas ni e nöjda! 
Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fråga gärna en fråga på min frågestud



~http://ceciliaaj.blogg.se/2012/may/fragestund.html

2012-05-06 @ 21:59:06
URL: http://ceciliaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0