Ella <3 gästbloggar!

Hej jag heter Ella och jag älskar hästar och djur övet allt annat.Jag har oxå en blogg som ni kan läsa hääääääär elr däär-------> www.ellawixe.devote.se Jag rider en ponny som heter Mitzy tre dagar i veckan som nästan är som min egna häst!
Jag spelar oxå fiol och flöjt flöjten har jag i skolan men jag ska sluta med fiolen tror jag?
Sen har jag Voltigen ojämna veckor (denna veckan men jag kan nt vara med för jag har stukat foten)efter de orkester varje vecka sen rider jag även på KRS där min favvoponny är Paijaz och favvohästen hette Harry men han är död nu!
Paijaz och Stina
De var nog allt jag hade att säga!
hejdå så kanske vi sen ngn annan gång!
ni kan oxå kolla min blogg häääär!
http://ellawixe.devote.se/
elr hääääär! elr vrf nt häääär! XD?
häääär!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0