AAAAAAAAAAJ!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

AAAAAAAAAAJ!!!!!!!!!!!!!!!!!  :(
När jag skulle hämta en sak i mitt rum så låg det en sax och nåt annat på golvet (en strumpa?) och så lyckas jag halka på saken (strumpan?) och typ landar på saxen som är öppen och jag skär ett 3 cm stort jack i högerbenet! :'(
och så blödde det jättemycket och gjorde ont (eller det gör det fortfarande) och aj aj aj!!!!!
lite synd om mig... <
Idag när jag skulle hämta en sak i mitt rum så låg det en sax och nåt annat på golvet (en strumpa?) och så lyckas jag halka på saken (strumpan?) och typ landar på saxen som är öppen och jag skär ett 3 cm stort jack i högerbenet! :'(
och så blödde det jättemycket och gjorde ont (eller det gör det fortfarande) och aj aj aj!!!!!
och så ont i magen på det också...
lite synd om mig... ♥
Vi ses! (om jag inte förblöder) :'S

Kommentarer
Postat av: Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE)

sv: tack så mycket!!



aj du, det där ser utr att göra ont!!

2012-05-02 @ 21:15:02
URL: http://emmandens.blogg.se/
Postat av: Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE)

sv: tack! Jag vet inte riktigt. Det är inget jag tänker astsa på att bli, utan ha det mer som en hobby och typ "helgjobb" kanske :)

2012-05-03 @ 21:01:51
URL: http://emmandens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0