My SUPER week!!

Nästa vecka kommer att bli SÅÅÅ BRAA!!!! :D
Här får ni se!
.
.
.
Måndag: Då ska jag och min underbara Kristine gör en hemlig grej...! ;) och så är det kören :)
.
Tisdag: då e de stallet och min Älskade Winston!! <3
.
Onsdag: Då träffar jag Finaste Ella men annars e denna dagen inte så kul, jag får höra om nån vill följa med mig hem :)
.
Torsdag: massa kuliga ämnen i skolan, Oboe och orkester och så träffar jag Ella jättemycket! :D <3
.
Fredag: PÅSKLOOOOV!!! :D
.
.
.
.
Jaa, Jag får nog klämma in lite plugg i chemat oxå men de löser sig. :)  


Puss!! 

///Ida<3

Kommentarer
Postat av: Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE)

rolig vecka! :)

2012-04-01 @ 01:00:37
URL: http://emmandens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0