Johanna tar över:D

Som rubriken säger är det nu jag som tar över tills på torsdag! Jag har aldrig bloggat innan men det ska nog gå bra xD.

Jg heter då Johanna, lever ett helt vanligt liv på landet med min mamma, pappa och bror. Jag går i samma klass som Ida, alltså musik-klass på Ytterbyskolan. På min fritid spelar jag fotboll, rider, umgås med en massa godingar och spelar flöjt. Har hållt på med fotboll och ridning nästan lika länge, började i båda sporterna när jag var 5 år. Hur många år jag gått i flöjt vet jag, kanske sen typ 3:an?

Nog om mig, nu snackar jag om Ida istället:) jag har känt Ida i 8 år nu, och är nog det mest djurälskande personen jag nånsin träffat. Dessutom är hon den finaste, snällaste och sötaste person jag känner. Vi började i samma förskola och började leka redan första dagen!

Ida, Jag älskar dig!

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Har inte lärt mig blogg.se ännu som ni kanske ser men tror att ni som läser överlever det;)

2012-03-04 @ 14:36:06
Postat av: Ida<3

Haha va bra Johanna! Jag ringer dig när jag har ätit :-) <3

2012-03-04 @ 19:07:52
URL: http://idaskogsmulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0