Jag har bloggat i 3 dar, och har redan slut på rubriker? :S

Sitter nu i min säng är arg på min bror. Det går nämligen ett väldigt bra program på teven på måndagar, tisdagar och onsdagar. Onsdagarna får jag utesluta för att då rider jag sent och hinner inte se. På måndgara dom senaste veckorna har det även gått innebandy eller annan sport som min bror vill se på. Då blir det bara tisdagar över till mig. Men nu har min bror lagt beslag på teven på tisdagar också för att han vill se sport då. Hur självisk får man vara?
I era öron kanske det låter som en småsak och att det bara är att kolla på internet eller en annan teve men så enkelt e det inte, för att jag kan inte se på internet för då måste man ha ett premium-paket och det kostar massa pengar. På en annan teve funkar inte heller för man måste ha box till den kanalen och vi har bara box till en teve.

Förlåt för att jag klagar men var tvungen att skriva av mig lite >:(

När Emma hade åkt hem idag åkte jag och mamma till fotbollen och hade möte med hela laget+föräldrar. Det vi diskuterade skriver jag inte här men jag kan säga att det var väldigt intressant :D

Imon e det tyvärr skola så jag ska väl ta och dejta kudden nu, vaknade vid halv 10 imorse så vi får se hur det går...

Puss från Johanna!


Bild från weheartit.com <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0