Fy på mig!! ;P

Jaa FY på mig! ... 

nu har jag inte bloggat på LÄÄÄNGE! 
Ja ber om ursäkt till Matilda för att du fick säga till mig idag ;)
men ja vet inte vad jag ska skriiiiva om!!! :P
.
Eller JO!! :D jag kom på nått!
.
filmen där jag svarar på frågestunden vill ju aldrig visas även när jag har lagt upp den 2 gånger!! >:/  men den kommer så fort jag har listat ut vad problemet är! XD
.
Nästa vecka kommer att bli en SUPER vecka! :D Jag gör en "My week" lite senare!
.
.
Igår var ja och handlade med mamma och jag köpte nya skor till idrotten (SKITSNYGGA!), Idrotts-byxor då oxå :), Nya Solglasögon och ridhanskar :D
här!  :D
Ja det va solglasögonen ;) 
Nu kommer ridhandskarna
... byxorna ...
Och Vänta...! nu kommer...
mina...
.
.
.
.
.
SNYGGA SKOR!! :D
.
Vad tycker ni?? :) lämna en kommentar! 
.
.
.
Puss sålänge!
/// Ida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0