ååå!!!

Mitt liv är fullt av ÅÅÅ.n! 

Det är inte alltid bra ska jag säga...!
Man kan tex säga ååå va ja e glad! =D

då e ÅÅÅ ok.
Men om man (som jag brukar) säger ÅÅÅ för något mindre bra som har hänt (Där har vi jag och min otur!!) så kan jag känna att  nää! det går inte! men jag försöker att inte tänka så för man klarar allt om man tror på sig själv!
Det har jag fått lära mig av erfarenhet.
Men aaja det löser sig alltid! 

En som jag känner bor i göteborg men jag visste inte var och då tog jag reda på det själv! =) nu vet jag på ett ungefär så jag kanske häälsar på om jag hittar dit! XD (där e en AP-DÅLIG egenskap till hos mig... inget som helst lokalsinne!)
Jag lyssnar på en SUVERÄNT inspirerande "berättelse" skriven av en idol till mig som heter Henrik Fexeus =) han e såå sjukt cool för han är typ en sån som e expert på människors beteende och sånt. Han gör en verkligen imponerad! =D 

HÄR är en länk till den ljudboken!  =)      ( man måste dock låna den på "internet-biblioteket" men om man har ett lånekort och så så ska det gå bra!) 


Puss! 
/// Ida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0