1-1

Som rubriken säger så blev det 1-1 och vi mötte tuve på Tuve-vallen. Båda lagen kämpade på bra, lite segt här och var men som helhet, en riktigt bra match. Våran tränare utser efter varje match en matchens spelare och denna gång blev det jag (Y) Om jag ska utvärdera hur jag spela så gick det faktist väldigt bra, fick spela båda halvlekarna utan att byta då vi bara hade en avbytare.

Nog snackat om matchen, imon blir det först pannkakor till frukost men denna gång är det farmor som gör dom och inte jag :D Efter det blir det storstädning på mitt rum, det behövs verkligen. Sedan får jag se vad jag gör med resten av dan. Nu ska jag ta och dejta kudden så vi ses!
Vinst för matchens spelare: En festis :D
Jag bjuder på en väldigt ful och oseriös bild xD

Puss från Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0