Jag var snäll mot mig själv idag! :D ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Först så vaknade jag tidigt. Härligt! :D
sen så pratade jag med några kompisar :)
sen badade jag jättelänge och gjorde en jättebra inpackning i håret :)
sen gick jag ut och målade en "hylla" jag byggde igår :) (till kaninerna) Den är grön och den ska få prickar imon :)
sen sprang jag lite :)
sen har jag varit ute och suttit med djuren och sjungit för dom :) det tycker dom om 
och så har jag fixar naglarna lite :) Rätt nöjd faktiskt (bild kommer)
så till sist var jag, pappa och anton hos våra kusiner (som bor granne med oss) och åt middag :)


Här kommer min vecka :)

Söndag: ska kanske min goda vän Ebba (Ebbz) komma hit med sin kanin så ska vi leka med dom :) Jag ska också måla prickar på kanin-hyllan. 
Måndag: ska jag ochen kompis ta bussen till Kungälv efter skolan och köpa en bikini :) Engelska test också :P
.
Tisdag: Vi ska till underbara sundhammar med klassen! :D GISSA OM JAG SKA BADA!! :D och så stallet och Winston hela dagen ♥ .

Onsdag: Lärare vs Elev tävlings dag! :D HEJA ELEVER!!!!! NU KÖR VI!!  7.orna ska ha brännboll :)

Torsdag: SKOLAVSLUTNING!!! :D ♥  kommer sakna klassen! :') 

Efter det... SOMMARLOV!!!!!!! (vill ni veta vad jag gör då, är det bara att kika in) 

bild på mina naglar :) vad tycks??

`

I SEE YOU!! :D
I Denna var bara konstig men ja testa bara

Ett fint inlägg kommer imon :D kolla in då! :D 
(Stolt!)

///Ida

Kommentarer
Postat av: Ella

Har du fattat tidsinställt! :-O

Svar: jepp :) <3
Ida

2012-06-10 @ 16:52:23
URL: http://ellawixe.devote.se
Postat av: Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE)

sv: hej ida :)tack, jag är femton och fyller sexton i september :)

2012-06-11 @ 23:03:44
URL: http://emmandens.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Coola naglar! hahahah :DD

Svar: tack :D
Ida

2012-07-05 @ 01:40:25
URL: http://ceciliaaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0