L.L.L = löjligt, långsam, lillasyster!! ^^

Hej Hej alla folk som läser denna lilla bloggen på amatörnivå! =D ^^

Idag så skulle syrran till stallet men hon KUNDE INTE hitta sina vantar! mamma sa att dom låg vid sko-torken... hon "letade" där, Jag sa att dom låg vid skotorken... hon letade inte där... hon började sura.

Mamma föste ner mig för trappan för att hjälpa henne... JAG hittar dom... VID SKO-TORKEN!
visserligen under en sko, men hon hade ju "letat"...!


Vi fick ett paket för några dagar sen som vi inte fick öppna förrän idag! =D
fast vi måste vänta på att min OUTHÄRDLIGT långsamma syster skulle komma hem...! >:/

ahh!!!!!!!!

Jag vill påstå att jag har en L.L.L !!!

jaja jag ska snart släppa ut alla mina djur i det fina men blåsiga vädret! <3<3 =)
hoppas dom inte har nåt emot att bli blåsta! XD (skämt åsido...)


Ån visst ja!
Jag beställde härligt mumsiga kakor igår! =D dom kommer om typ en vecka! =)

mmm...! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0