Sooovit!

hej hej alla!
 
jag kom hem vid typ 3 och tog ut Ginny på studsmattan för ratt vila lite med henne. då la jag mig med henne på msgen först och hennes handduk bredvid och sen hoppade hon ner på den och la sig där. hon var VÄLDIGT angelägen om att få ligga med huvudet i mitt ansikte ;) ♥ 
haha det var gulligt för när jag sträckte på benen, sträckte hon också ut sina ben. När jag vred på mig, vred hon sig med magen mot solen :) ♥
sen sov vi i 2 timmar :D
när vi vaknade så kom Emma ut och ropade att det var mat :) d¨å fick Ginny gå ut till Vilma i sandlådan. då blev hon GLAAD!! :D 
 
Sen kom vi hem från klassresan på Orust igår. det var jättekul! :D
lärde känna folk lite bättre :) ♥
 
har också fått en ny kompis som heter Linda :)

E lite trött nu så ja skriver lite konstigt nu ;)  haha 
 
SES!!! :D 
 
/// Ida♥
 
bilden e tagen för ett bra tag sen ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0