UTERITT = BÄST!!

Jag var ju på uteritt idag och jag fick inte rida på Nelson för han skulle gå privatlektion och då fick jag Lady :)

Jag brukar inte rida Lady så jag känner henne inte så bra men det visade sig att hon blev en ny favorit! :D (eller ja, fjärde favorit för jag har flera ;) 
Hon var så snäll och go men hon tog konstiga omvägar hela tiden för hon ville inte gå i vattnet! XD ♥
Vi red i typ 2 timmar och sen när vi skulle äta grillad korv så drog hon iväg till närmsta grästuva! När den var slut... IVÄG till nästa!
Haha hon va för GO! ♥♥♥♥
Men hon skötte sig UTMÄRKT!!
Efter det när jag väntade på mamma hade jag kul med två av mina UNDERBARA bästa kompisar Ella och Julle :D <3 (som också var med på uteritten) Och så träffade jag en annan snäll tjej som hette Emma och så var Erika (en annan kompis) där också. 

När jag kom hem så var jag med mina söta djur. Ankorna KAN verkligen inte hålla sig borta från jordgubbslandet! XD

Jag och min fina syster låg och slappade med kaninerna på studsmattan och hade det väldigt skönt...
...ända tills det kommer en helikopter flygandes hyfsat nära... och min kanin får SPEL!!
Hon blir LIVRÄDD och trycker sig platt mot min mage och rusar sedan ner mellan mig och min syster för att gömma sig där. :O
Vi andra (Jag, Emma och hennes kanin Vilma) fattade ingenting för hon brukar aldrig bli rädd för sånt för det flyger flygplan och helikoptrar över vårt hus ganska ofta, men vem vet...? Den kanske var FÖR nära?
Då släppte vi kaninerna i sandlådan och då blev hon sig själv igen :) ♥
En BRA dag idag för mig då! 

ända tills...
...Jag fick huvudvärk... >:/
AJ AJ AJ!! :(

Imorgon ska jag hjälpa farfar med att bära några lådor men annars har jag ingen aning om vad jag ska hitta på :P
Kanske hoppträna med Ginny? :) 

Ja ja
Den dagen den sorgen
(Säger man så?)

Vi ses! 
///Ida♥
Lady ♥
Jag :)
Lady äter (igen)
Embla och Cyklon/Erika och Twiggy
Ella och Stina
Och så lilla ginny som är glad igen! :) ♥
SKÖÖÖÖNT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0