Städ-dag... Fast ja e glad ändå! :)

Pfrrr... ;D 

Idag har jag STÄÄDAT heladagen och det blev ju jättefint! :D
men det var inte kul... :/
.
sen var jag ute med djuren nu på kvällen och tränade lite trix med Ginny och så upptäckte jag att nån av ankorna har lagt 5 ägg :D
Det kommer inte bli några ank-ungar av dom för ingen hade ruvat på dom men det kommer ju fler..! ;)
.
Jag e så glad att jag bor på landet så att jag kan ha husdjur :) 
Annars hade jag krypit under mattan om jag bodde i stan! :P för på vissa ställen får man inte ha djur :(
Och så luktar det ju så gott på landet också :) 

Landet äger! ♥
cs! 
///Ida♥
Bus Kaninen gräver sig genom jorden! :P
.
.
.
Här är älskade Anki som tyvärr är död nu men hon var speciell! :') ♥
.
.
.
Anki i somras, stolt över sina små dunbollar! ♥♥♥
.
.
.
Som sagt... Försök att hitta detdär i stan!! ;) 

LANTIS POWER!! ♥

Kommentarer
Postat av: Elin<3

är det sjön i fontin?? ;P

2012-05-01 @ 21:42:51
URL: http://tyypbarajaag.devote.se
Postat av: Ida <3

Ja det är det ;)

2012-05-01 @ 21:53:12
URL: http://idaskogsmulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0