Kvällsfunderingar...

Hejj här e ett VÄLDIGT sent inlägg med en massa trötta bilder som självaste "Idas dator" tog förut! :D
Jag funderar lite kring dessa bilder och... ne nu e jjag så trött att jag glömmer vad jag ska skriva!! XD 

Men... Ses i skogen!
Hope u enjoy! 

///Ida♥
hej! Här sitter jag i min mammas pyamas!
.
Åh HARRE! Jag HAR FAKTISKT en mörk sida
.
cheeses jag har kommit på idag att jag är BLOND på fyra sätt! Ljus-blond, mörk-blond, röd-blond och mellanblond! :D (Fast mest ljusblond tror jag för jag har ganska randigt hår!! XD
.
asså... det är svårt att veta om klockan är mycket eller lite...?
.
hmm.... jag är kär men jag tror att klockan är mycket...? (jo för, bra för att man e kär så måste man inte bli galen! Det är Idavetenskapligt bevisat!)
.
Pippi...? Är det du?Ja men mina flätor får iaf plats i bilden... -.-'
.
söt i flätor???
.
haha jag drömde en gång att KAJSA färgade mitt hår blått och klippte i det!! (konstigt men det var ingen mardröm...?)
.
Jag är personlig ♥
.
...och gosig att krama! :D ♥
.
sånhär får-öron-frisyr klär mig inte... alls!
.
fast jag har hört att mina tuppkycklingspretar ska vara rätt inne nu? 

Hoooooh!! :P Det var mycket att tänka på så godnatt! Nu ska jag lyssna på min viking/pirat/roliga saga! :D

Kommentarer
Postat av: emma

Hej!

Allt bra?



Gillar du att resa och inredning?

Då är min blogg passande för dig :)

2012-04-16 @ 13:48:16
URL: http://bommmen.blogg.se/
Postat av: Ella

Sötnöt!<3333

2012-05-25 @ 09:53:03
URL: http://ellawixe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0