känner mig lat! XP

Nu har jag inte blggat på ett tag men jag har la haft nån  sorts paus..?? :/ 

nä jag vet intee! har inte vart på humör ;)


Emma var här idag och vi hade jättekul, och på Fredag ska kanske Kristine komma hit! :D
De e skönt att inte behöva blogga! :) 
Men nu ska jag la börja igen då... :P 

haha nejj nu e jag lat! XD


Idag fick vi tillbaka proven i tyskan!
Jag och Kristine fick bäst resultat! :D :D :D
(eller, hon hade några poäng mer men det lådsas jag inte om! ;P)
Vi va och simmade idag med idrotten :) 
De va jättekul men när vi skulle köra ryggsim så känner jag... PANG! så simmar jag rakt in i Rebecka!! XD
haha men det var okej som tur var 

det var en jättebra dag iallafall :D 

Ses i skogen! (för de e där jag bor och oftast bör vara)
///Ida♥
Här e Emma! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0