Glad! (Ida har sina hemlisar...!) XD

Hej alla duktiga människor!
Jag är glad!

Idag har jag gjort nåt kul som ni kommer få veta on mågra veckor!!! :D:D:D
Fast de e en del fixande kvar men det bliir la bra!!!!! :D
Hihihi Ni får inget veta...!! XD 


Ses (på en speciell bild) nån gång snart! (förhoppningsvis)

Torsdag ska bli kul också... ;) hehehe....
Jag har kommit på att jag e GALENT FÖRTJUST i Train! :D
Där har ni ett tips om ni vill lyssna på nåt bra.
så hade jag pluggträff och vattenkrig med Kristine igår! :D
Skojjit!!!
Men puss, Go'natt och Kran/m (lyftkran!) från en g.k.o.l. Ida! :D ♥
hi hi jag där x 2!! :P
hihi va ljust de blev!
å så e ja ju världens finaste när ja e trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0