1a April!!! Hejdå bloggen??

jaa funderar på att ta bort bloggen...? :/  Det var inte så kul som jag trodde så...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Okej... Ja e SÄMST PÅ APRILSKÄMT!!!!!  Ne ja tänker inte ta bort den men ni vet... Nu e de ju min "data-fria" månad, så jag kommer att göra läxor och sånt först så bloggen får komma lite i andra hand.
(Men det var la ändå fyndigt detdär med rubriken??)   
.
.
Men aja, vi hörs om en månad, tänker ni kanske? Nja, eller så gör ni inte det... det vet ju inte jag men ja ska bara förklara en sak. ;)
.
.
.
Här på bloggen så skriver jag mina tankar och dom kan vara HEEELT random och jättejättekonstiga men det är ändå det som jag tänker på och vill dela med mig av :)
Det är inget krav på att nån ska läsa men de e ju kul om nån mer än jag gillar att läsa GALNA saker som kan ploppa upp lite här och var...? :D
.
.
Jag KOMMER aatt lägga upp svaren på frågestunden när min data har slutat att krångla!
.
I övrigt så vill jag berätta att nu tar jag nån medicin mot exem som jag har och då blir man lite trött och dåsig så bry er inte om jag har stavat fel nånstans eller så (jag stavar fakiskt riktigt bra) så det var det! 
.
.
.
Puss på er allihopa!! :D <3<3<3<3<3<3
///Ida<3

Kommentarer
Postat av: Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE)

Sv: Tack!! VAd snäll du är! :)Ni läsare är så söta :3 :)

2012-04-01 @ 11:50:56
URL: http://emmandens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0